Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Marienlyst Strandhotel har endnu en gang indtaget førstepladsen som det stærkeste brand i MyImage Venue 2024 – en årlig undersøgelse foretaget af MyResearch blandt knap 900 mødeplanlæggere.
Undersøgelsen måler blandt andet kendskab, loyalitet og image hos 42 danske hoteller og konferencecentre.
Tivoli Hotel & Congress Center opnåede en markant fremgang og indtager andenpladsen, mens CPH Conference – DGI Byen rykker fra en femte til en tredjeplads. Copenhagen Marriott Hotel kåres som årets højdespringer med størst fremgang i Brand Power Index.
Vingsted Hotel & Konferencecenter, der blandt andet fremhæves for tekniske faciliteter og konkurrencedygtige priser, placerer sig også blandt de fem højdespringere. Undersøgelsen fremhæver desuden en række særlige styrker: Marienlyst for unikke oplevelser, Hindsgavl Slot for gastronomi og MBK for fleksibilitet og service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Arp-Hansen Hotel Group sætter omsætningsrekord i 2024
02-05-2025
-
Hotel Fjordgaarden vender udviklingen med millionoverskud
02-05-2025
-
Dansk hotelkæde: Driftsdirektører får nye roller
02-05-2025
-
Stjernekok fra Søllerød Kro med i kulinarisk topmøde på Bornholm
02-05-2025
-
VisitDenmark undersøger Greenpeace-kampagne for brud på ophavsret
02-05-2025
-
Fødevarepriser stiger igen
02-05-2025
-
Billund Lufthavn mærker Ryanairs farvel med stor passagernedgang
02-05-2025
-
Årets dygtigste håndværkere hædres på Københavns Rådhus
02-05-2025