Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Legoland har indført såkaldt dynamiske priser. De kendes allerede fra din flybillet eller dit hotelophold, hvor man er vænnet til, at priserne kan stige, hvis man ikke får købt i tide, eller falde. Det skriver Politiken.
”Hvis du sidder i sommerhuset og vil i Legoland, så kan du se, at det i morgen koster sådan her, og i overmorgen sådan her, så tager du forhåbentligt den billigste dag. På den måde kan vi flytte nogle gæster, og så er det muligt for os at give den bedste værdi og oplevelse for vores gæster” siger pressechef Kasper Tangsig.
I sidste uge kunne man købe en billet til parken i juli til 429 kroner, men i store dele af den populære måned er prisen nu her en uge senere oppe på 459 kroner.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kurhotel Skodsborg leverer fremgang og overskud
21-05-2024
-
Nyt stort hotel på vej i Odense
21-05-2024
-
Verdenspremiere på ny AI-turistservice ved Vesterhavet
21-05-2024
-
Arvinger sender endelig berømt hotel på markedet
21-05-2024
-
Får plads ved bordet: Campingpladsejer skal være med til at udvikle jysk destination
21-05-2024
-
MCH fylder 70: Oplevelser for 45 millioner gæster siden 1954
21-05-2024
-
Søskendepar køber kitsch byhotel
21-05-2024