Pluto Group tilbyder et bredt udvalg af restaurantoplevelser uanset om man foretrækker italiensk, fransk eller noget helt tredje. Foruden et fokus på at servere mad i høj kvalitet er det den særlige stemning, der binder deres restauranter sammen. Som restauratør i Pluto Group, Jesper Madirazza-Marcussen, fremhæver, er der i den daglige drift et dedikeret fokus på at bevare den unikke stemning, der kendetegner hver enkelt af kædens restauranter.
”Det, der kendetegner os, er stemningen, og det udspringer sig fra den ånd, der var på Pluto for 12 år siden, og som vi har videreført til vores andre restauranter. Det er den her særlige stemning, som giver gæsten et smil på læben, når de går ud igen,” siger Jesper Madirazza-Marcussen.
Og den helt særlige stemning kommer ikke af sig selv. I Pluto Group er der gjort meget ud af at sikre, at medarbejderne er glade, da det i høj grad er dem, der bærer den særlige stemning frem.
”Det er personalet, der bærer en forretning og ikke omvendt. Vi skal have personale, der er tilfredse og som kan se sig selv i deres arbejde, derfor har vi altid arbejdet med, at det er personalet først - for vores største styrke er vores medarbejdere.”
Pluto Group er nyt medlem hos HORESTA og har allerede haft glæde af den juridiske afdeling, der har bistået dem med værdifuld rådgivning og støtte. Beslutningen om at melde sig ind i HORESTA kom på baggrund af flere faktorer, uddyber Jesper Madirazza-Marcussen
”Vi har meldt os ind, fordi det er en god måde at netværke med vores kollegaer. Ligeså vel som, at den politiske interessevaretagelse også vægter stort."
Pluto Group ser også medlemskabet, som en mulighed for at styrke båndene til branchen som helhed og for at bidrage til dens udvikling.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kurhotel Skodsborg leverer fremgang og overskud
21-05-2024
-
Nyt stort hotel på vej i Odense
21-05-2024
-
Verdenspremiere på ny AI-turistservice ved Vesterhavet
21-05-2024
-
Arvinger sender endelig berømt hotel på markedet
21-05-2024
-
Får plads ved bordet: Campingpladsejer skal være med til at udvikle jysk destination
21-05-2024
-
MCH fylder 70: Oplevelser for 45 millioner gæster siden 1954
21-05-2024
-
Søskendepar køber kitsch byhotel
21-05-2024